SARKIS

Monday, April 14, 2008

Permohonan Maaf Pada Sdr Sha'rin Bin Sahad

saya dengan rasa rendah diri dan penuh 'kemaluan' memohon maaf kepada Sdr Sha'rin Bin Sahad sekeluarga di Bukit Beruang Melaka yang telah melepaskan jawatan sebagai S/u Akhbar kepada Ali Ketam pada tahun 2007

dengan rasa 'keinsafan' saya ingin memohon kepada semua pembaca komen saya supaya membaca NAMA sharin saat DGN GANTIAN SEBAGAI Akbar Ali Si Pembodek

dia nie pesara tak sedar diri...projek nak gahkan nama Melaka

SORRY YER ABG SHA'RIN

dah join PAS Melaka ke?

5 comments:

Hasbullah Pit said...

blog kita mempunyai visi yang lebih kurang?

Anonymous said...

Hey bro'.

Jangan too personal la bro. Hang tu baguih sangat ke...

Hang nak orang komen kat page hang, buat la topik dan huraian yang baguih. Kalau hang asyik dok kutuk org je...pastu kat page org lain pun hang kutuk je, bolokger jenis apa hang ni???

Blow d' whistle said...

anonymous

blog ini adalah 'too personal' coz it was representing my views, frustration, ideas and 'hearsay'

memang le saya x baguih...tu sebab saya wat blog ni...kalu ader x btol...btol2kan la

kutuk tu pasal aku memang benci UMNO dan BN sejak 1994... sebab aku tau apa yg UMNO buat dgn duit kerajaan...camner ali ketam putau duit kerajaan... camner duit federal di'halalkan ' untuk program UMNO

so tu lahhhh....pasal pe ko jeles

untuk SEBOL kita sejemaah

PEACE man

mie said...

"duit federal di'halalkan ' untuk program UMNO"

hmm..bukan sikit..huhu~

Anonymous said...

Bercakap tanpa bukti yang sahih ibarat bercakap tanpa menggunakan akal yang waras.Fikir-fikirkan lah.