SARKIS

Friday, September 25, 2009

Hassan jangan terlampau bela PTD yang tidak 'adil'

Walaupun Hassan adalah ex-PTD, beliau tidak perlu membela bekas geng2 PTD(junior) beliau yang tidak pandai membezakan mana yang hak dan mana yang batil.

Aku musykil kat 'part' mana yang DO2 ni dimalukan oleh SELCAT? Adakah ketika menerangkan yang mereka terpaksa langgar peraturan/undang2 atas arahan politik yang menunjukkan mereka 'dicucuk hidung' sebab takut dengan Be End ganggu periuk nasi mereka?

Di manakah integriti mereka untuk berhadapan dengan rakyat? Adakah dengan arahan saja duit kerajaan boleh diguna untuk kempen parti?

Hassan kena bagitau rakyat 'tang' mana yang memalukan PTD tu? Adakah 'malu'nya mereka sama dengan waktu Khir bagi batang penyapu?

PTD pula baru2 ni ramai yang muda2 da dapat naik 48 dan 52 walaupun 'service' tak sampai 6 tahun, jadi 'integriti' tu kenalah ditingkatkan lagi supaya jangan jadi 'pak turut' sangat atas alasan SAYA YANG MENURUT PERINTAH!!!

Ingatlah bila korang drafkan 'dasar' untuk pemerintah, jangan syok sendiri SKIM AKU TAU APA YANG TERBAIK UNTUK RAKYAT...LOL

No comments: